Ce este ISO 9001:2008?
Managementul calității reprezintă ceea ce practică organizațiile pentru a asigura produse și servicii în conformitate cu cerințele clienților săi. Un certificat ISO 9001:2000 dovedește că sistemul dumneavoastră de management al calității întrunește toate cerințele acestui standard international.
Principiile managementului calității:
• Orientarea către client
• Leadership
• Implicarea personalului
• Abordare procesuală
• Abordarea sistemului de către management
• Imbunătățire continuă
• Abordare concretă în luarea deciziilor
• Relații reciproc avantajoase cu furnizorii
Avantajele implementarii unui sistem de management al calității ISO 9001:
• Îndeplinirea politicii și a obiectivelor întreprinderii
• Câștigarea încrederii clienților
• Creșterea satisfacției clienților
• Îmbunătățirea continuă a performanței generale
• Adaptare activă și sistematică la modificarile condițiilor pieței
• Satisfacția angajaților
• Îmbunătățirea performanței
• Transparența și eficiența proceselor interne ale organizației
• Evitarea erorilor în locul corectarii lor
• Economisire de timp și bani
Cui se adresează?
Companiilor care doresc să își îmbunătățească performanța și competitivitatea pe piața natională și internatională.