ISO 9001:2000

Ce este ISO 9001:2008?

Managementul calității reprezintă ceea ce practică organizațiile pentru a asigura produse și servicii în conformitate cu cerințele clienților săi. Un certificat ISO 9001:2000 dovedește că sistemul dumneavoastră de management al calității întrunește toate cerințele acestui standard international.

Principiile managementului calității:

• Orientarea către client

• Leadership

• Implicarea personalului

• Abordare procesuală

• Abordarea sistemului de către management

• Imbunătățire continuă

• Abordare concretă în luarea deciziilor

• Relații reciproc avantajoase cu furnizorii

Avantajele implementarii unui sistem de management al calității ISO 9001:

• Îndeplinirea politicii și a obiectivelor întreprinderii

• Câștigarea încrederii clienților

• Creșterea satisfacției clienților

• Îmbunătățirea continuă a performanței generale

• Adaptare activă și sistematică la modificarile condițiilor pieței

• Satisfacția angajaților

• Îmbunătățirea performanței

• Transparența și eficiența proceselor interne ale organizației

• Evitarea erorilor în locul corectarii lor

• Economisire de timp și bani

Cui se adresează?

Companiilor care doresc să își îmbunătățească performanța și competitivitatea pe piața natională și internatională.

Înapoi

NOUTĂȚI

1 Ianuarie 2007:
România a intrat în Uniunea Europeană

17 Iulie 2007:
Se lansează site-ul aplicației isoAssist

15 Decembrie 2008:
Se lansează site-ul aplicației autoMinder